Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Μια καθημερινή περιπέτεια...

Αποφάσισα να κάνω κάποιες προσθετικές επεμβάσεις εμφυτευμάτων, απαραίτητη η αξονική άνω γνάθου, πανοραμική και ιγμορίων. Έκλεισα λοιπόν τηλεφωνικά το ραντεβού σε κάποια εταιρία στο Χαλάνδρι, μέχρι να επιστρέψω κάλεσε η γυναί κα μου και έμαθε πόσο κάνουν οι εξετάσεις, 120+40+40=190 ευρώ αλλά για τις 3 θα πληρώσετε 150 της είπαν, ενθουσιάστηκα για την έκπτωση. Δεν ρωτάμε και κάπου αλλού σκέφτηκε; Παίρνει στο Ιατρικό και της λένε 72,11+13+13=98 αν θυμάμαι καλά. θα γλιτώσουμε άλλα 50 ευρώ σκέφτηκα. κλείνει ραντεβού για την επομένη το βράδυ. όταν έφτασα στη γραμματεία το αξονικού και πήγα να πληρώσω μου έβγαλαν άλλο κονδύλι για την αξονική, παρ' ότι τους έδειξα ως όφειλα την εκπτωτική κάρτα. θα πρέπει να έχετε κάρτα EUROBANK για να πάρετε τη μεγαλύτερη έκπτωση και το ποσό που θα πληρώσετε είναι 105 ευρώ, μα τι λέτε ρωτάω αφού τηλεφωνικά μου είπατε 72,11 όταν έκλεισα το ραντεβού, όχι λάθος, ποιος σας τα είπα αυτά, ήταν η απάντηση. μπορεί να κατάλαβα λάθος υπέθεσα, αλλά πάλι κάτι δεν μου καθόταν καλά. θα πρέπει να έχετε ένα ειδικό έντυπο από την εκπτωτική κάρτα και τότε θα δικαιούστε τη μεγαλύτερη έκπτωση. Το ειδικό έντυπο δεν μπορούσα να το έχω τόσο σύντομα και έτσι έμεινα ότι θα πάρω την έκπτωση με την "χρεωστική" κάρτα της τράπεζας. κλείνω το ραντεβού για το επόμενο πρωί στις 8:15. φτάνοντας στο μαγαζί το συζήτησα με τη γυναίκα μου και αποφασίσαμε να πάρει στην εταιρία που εκδίδει την κάρτα και να ρωτήσουμε σχετικά. η απάντηση του υπεύθυνου ήταν ότι κακώς δεν τον κάλεσαν από τη γραμματεία όταν πήγα εκεί. θα στείλω φαξ τώρα αμέσως για να το βρείτε το πρωί που θα πάτε ήταν η απάντηση, όπως και έκανε, άψογη εξυπηρέτηση, τι θα πληρώσουμε ρώτησε 72,11ευρώ ήταν η απάντηση. χαλάλι ο κόπος είπα. Στις 8 εγώ ήμουν εκεί, ευγενέστατη η υπάλληλος με θυμόταν και με καλημέρισε, ρωτάω πήρατε το φαξ από την κάρτα; μια στιγμή να το βρούμε γιατί μπορεί να πήγε σε φαξ σε άλλο όροφο, το βρίσκουν μετά από λίγα λεπτά το διαβάζουν και τι μαθαίνω, ότι βάσει της σύμβασης η έκπτωση δεν θα είναι στα τόσο μεγάλη αλλά η εξέταση θα είναι και 15 ευρώ ακριβότερη. Δηλαδή ρωτάω ενώ σας πληρώνω μετρητά δεν έχω έκπτωση, αλλά αν σας πληρώσω με την κάρτα θα έχω μικρότερη επιβάρυνση; ναι κύριε η εταιρία μας έτσι έχει κοστολογίσει την εξέταση και η τιμή είναι 170 ευρώ για την εξέταση και θα έχετε 30% με την ειδική κάρτα της εταιρίας και 38% με την κάρτα της τραπέζης. καλά λέω και το 72,11 που λέγαμε; ααα αυτό δεν το δικαιούστε. Καλώ τη γυναίκα μου εκνευρισμένος μήπως και κάτι δεν κατάλαβα σωστά και ακούω τα ίδια, 72,11. κάτσε να πάρω κάποια τηλέφωνα και επανέρχομαι μου είπε εκείνη. Σε λίγο με καλεί και μαθαίνω ότι η ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ χωρίς καμία κάρτα την έχει την ίδια εξέταση 120 ευρώ, θα πάω να την κάνω αλλού εκεί που δεν με κοροϊδεύουν τους λέω και παίρνω τα χαρτιά μου και φεύγω. Μέχρι να φτάσω στο σπίτι η γυναίκα μου έχει κάνει μεγαλύτερη έρευνα αγοράς και τι βρίσκει ότι την ίδια εξέταση και χωρίς κάρτες και καρτούλες στον ΚΥΑΝΟΥ ΣΤΑΥΡΟ η ίδια εξέταση κοστίζει 75 Ευρώ, ΝΑΙ χωρίς παζάρια χωρίς εμπαιγμούς και διπλή ταλαιπωρία. Η άλλη φημισμένη εταιρία EUROMEDICA την ίδια εξέταση την έχει κοστολογίσει 160 ευρώ (τελική τιμή) και με τη μεγάλη έκπτωση της ίδιας εκπτωτικής ιατρικής κάρτας.

Συμπέρασμα δικό μου, κακώς βιάστηκα και βασίστηκα σε 2 μόνο τηλέφωνα, θα έπρεπε να έχω διασταυρώσει καλύτερα τις τιμές και όχι να πέσω στην παγίδα του μάρκετινγκ κάθε φημισμένου κέντρου. Στην τιμή των 72,11 λέτε να μην βγάζουν κέρδος; Αφού βγάζει ο Κυανούς σταυρός, αυτοί όχι; γιατί θα πρέπει να υπερκοστολογηθεί κατά 235% μια εξέταση για να μου δώσουν μια έκπτωση και που η τιμή θα είναι είναι περίπου 60%  ακόμα πιο ακριβότερη από τη χαμηλότερη της αγοράς;

Τα συμπεράσματα δικά σας. 
Εύχομαι να κάνετε καλύτερες επιλογές από μένα.
14-5-12
Και επειδή πάντα πρέπει να δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία...ναι δεν έβαλα μυαλό, ήλπιζα ότι το λάθος ήταν δικό μου, ξαναπήγα για να κάνω μια πανοραμική, η αντιμετώπιση ακριβώς η ίδια. 15 ευρώ από το τηλέφωνο με χρήση της κάρτας υγείας, αλλά όταν πήγα εκεί μου είπε η ταμίας 50 - 30%=35 ευρώ. 
Περαστικά μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: